| 
 
	
		| 
 |  | Tłumaczenia kart.. |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Wto 12:08, 02 Sie 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| MIMI |  | Administrator |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 28 Lip 2005 |  | Posty: 212 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  | Skąd: ja jestem? |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| W tym dziale ktoś kto zna angielski ędzie tłumaczyć wam karty  .. np. ja znam  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  |  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Wto 14:12, 02 Sie 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| *Kirifuda* |  | Administrator |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 30 Lip 2005 |  | Posty: 59 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  | Skąd: z Królestwa Ciemności |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| W takim razie co robi Mana N.? |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 17:59, 05 Sie 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
 
 | 
		
			| oddaj jedna karte z pola many na tarcze twarza w dol 
 EDIT BY MIMI: Daje ci bana na ip.. Za to że obrażasz innych użytkowników i mnie! Ale z ciebie osioł!
 |  |  
		|  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 18:31, 05 Sie 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| MIMI |  | Administrator |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 28 Lip 2005 |  | Posty: 212 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  | Skąd: ja jestem? |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			|  	  | master napisał: |  	  | widze ze chwali pienta nie odpowiada wiec ja powiem... 
 oddaj jedna karte z pola many na tarcze twarza w dol
 | 
 
 Co to to za młot? Wyjaśniłam mu na Priv  co robi mana n.!
 A pozatym ty jesteś chwali pięta na dodatek w łep kopnięta :/!
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 22:01, 05 Sie 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| *Kirifuda* |  | Administrator |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 30 Lip 2005 |  | Posty: 59 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  | Skąd: z Królestwa Ciemności |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			|  	  | MIMI napisał: |  	  |  	  | master napisał: |  	  | widze ze chwali pienta nie odpowiada wiec ja powiem... 
 oddaj jedna karte z pola many na tarcze twarza w dol
 | 
 
 Co to to za młot? Wyjaśniłam mu na Priv  co robi mana n.!
 A pozatym ty jesteś chwali pięta na dodatek w łep kopnięta :/!
 | 
 
 Wiem co robi MANA N.! Mimi mi wysłała wiadomość na PRIV ODRAZU PO ZADANIU PYTANIA! Poprostu nie chciało jej się śmiecić w tym dziale i napisała gdzie indziej! A i słyszałem że ten CIUL ma bana na IP? Bardzo się cieszę
  Ale słyszałem od MIMI że dał jej 1/6 w talii Darkness  Ale głupek.. Dobra nie będę spamować.. Wymaczycie mi że to napisałem?! Ale musiałem! |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 21:07, 07 Sie 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| DaN |  | Vampire Silphty |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 07 Sie 2005 |  | Posty: 45 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  | Skąd: wawa |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Wybacz MIMI ale nie lepiej pisać tu żeby wszyscy odwiedzający to mogli przeczytać? to jest tylko moja propozycja, to w końcu twoje forum. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pon 11:34, 08 Sie 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| MIMI |  | Administrator |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 28 Lip 2005 |  | Posty: 212 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  | Skąd: ja jestem? |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Name: Mana Nexus Cost: 4
 Civilization: Nature
 Type: Spell
 Rules Text:
 Shield trigger (When this spell is put into your hand from your shield zone, you may cast it immediately for no cost.)
 Add a card from your mana zone to your shields face down.
 Mana Number: 1
 Artist: Sansyu
 Rarity: U
 Collector Number: 48
 Set: Rampage of the Super Warriors
 
 Dodaj karte z twojej strefy mana do twojich tarcz twarzą w dół..
 
 Teraz będą tu wszyscy co tłumaczą wklejać cały tekst a potem tłumaczyć zdolność ^_^..
 
 
  [/b] |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  | JA! |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 20:56, 14 Sie 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Kokoju |  | Meteosaur |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 14 Sie 2005 |  | Posty: 22 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Ja też umiem tłumaczyć karty  Więc jeśli macie odwagę to walcie to ja wam przetłumaczę.. A apropo wie mogę zrozumieć kilku kart z kim się mogę skontaktować? MOŻE MIMI MI POMOŻE? Jeśli możesz to odezwij się pod moją wypowiedzą.. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 21:35, 14 Sie 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| sobu |  | Shobu |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 31 Lip 2005 |  | Posty: 12 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| co robią sonic wimg i moonlight flash |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pon 11:47, 15 Sie 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| MIMI |  | Administrator |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 28 Lip 2005 |  | Posty: 212 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  | Skąd: ja jestem? |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Sonic Wing Choose 1 of your creatures in the battle zone. It can't be blocked this turn.
 Wybierz jedną z twoich kreatur w strefie bitwy. Ta kreatura nie może być blokowana w tej turze..
 
 
 Ta druga ;P
 Choose up to 2 of your opponent's creatures in the battle zone and tap them.
 
 Wybierz 2 karty w strefie bitwy twojego przeciwnika i zatapuj je! (chyba tak)
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 23:16, 02 Wrz 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
 
 | 
		
			| Co robi "Lost Soul" ????????????????????? |  |  
		|  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 0:17, 03 Wrz 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Toll |  | Opiekun Świątyni |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 29 Lip 2005 |  | Posty: 6 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  | Skąd: Warszawa |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Lost Soul - czar Twoj przeciwnik wyrzuca wszystkie karty, ktore trzyma w reku.
 (oczywiscie na cmentarzysko).
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 11:58, 03 Wrz 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
 
 | 
		
			| A co znaczy "This creature attack each turn if able." |  |  
		|  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 12:02, 03 Wrz 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
 
 | 
		
			| A to ? 
 Gigaberos
 "When you put this creature into battle zoon,destory 2 of your other creatures or destory this creature"
 
 Ja znam angielski, ale tego nie kumam  ;]
 |  |  
		|  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 14:35, 03 Wrz 2005 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| pondek14 |  | Deadly Fighter Braid Blaw |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 15 Sie 2005 |  | Posty: 13 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| to pierwsze znaczy zetaakuje za kazda tura wtedy kiedy mo ze a to drugie to kiedy jest na polu walki zniszcz dwie twoje inne creatury albo zniszcz go czyli tego Giraberos'a |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| Forum  Strona Główna » Karty 
 
	
		| Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 | Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Strona 1 z 3  
			Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
 |  |  
	|  |  
 |