Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum  Strona Główna

Forum Strona Główna » Początkujący » Naucz się grać!-instrukcja
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Naucz się grać!-instrukcja
PostWysłany: Pon 13:01, 22 Sie 2005
Trox
Meteosaur
Meteosaur

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Skopiowane ze stronki http://www.duelmasters.republika.pl/!

1.Początek:

1. Początek

Obydwoje gracze robią te rzeczy aby zagrać:1. Potasuj talię.
2. Pobierz 5 kart z talii, lecz nie patrz na nie.
Połóż je na polu zakryte. To twoje tarcze.
3. Pobierz 5 kart z talii.
4. Wybierzcie kto zaczyna, rzucając monetą lub
grając Papier, kamień, nożyczki.

2. Jak wygrać?

2.Jak wygrać :]?

1. Początek

Obydwoje gracze robią te rzeczy aby zagrać:1. Potasuj talię.
2. Pobierz 5 kart z talii, lecz nie patrz na nie.
Połóż je na polu zakryte. To twoje tarcze.
3. Pobierz 5 kart z talii.
4. Wybierzcie kto zaczyna, rzucając monetą lub
grając Papier, kamień, nożyczki.

2. Jak wygrać?

Atakuj twojego przeciwnika swoimi potworami. Za
każdym razem kiedy twój potwór atakuje przeciwnika
i nie zostaje zablokowany, niszczy tarcze. Kiedz twój
przeciwnik nie ma już żadnych tarczy, zaatakuj go
jeszcze raz, aby wygrać!

Atakuj twojego przeciwnika swoimi potworami. Za
każdym razem kiedy twój potwór atakuje przeciwnika
i nie zostaje zablokowany, niszczy tarcze. Kiedz twój
przeciwnik nie ma już żadnych tarczy, zaatakuj go
jeszcze raz, aby wygrać!

Jak wygląda karta:


3.Kolejność tury
1. Zacznij ture
Jeśli masz jakieś tapnięte stwory, koniecznie odtapuj je. Tapnięcei oznacza, iż wcześniej uzyłeś
tej karty.
2. Pobierz karte
Osoba która pierwsza zaczyna, nie pobiera karty! Pobranie karty oznacza wzięcie karty z
poczatku talii do ręki. Kiedy dobierzesz ostatnią karte z talii, przegrywasz.
3. Połóż 1 kartę na mane
Możesz położyć tylko 1 kartę (każdego typu) na mane każdej tury, chyba że jakiś czar lub efekt
pozwala na więcej. Nie musisz dawać mane w każdej turze jeśli nie chcesz. Nie ma limitu kart
które mogą być w Polu Many.
4. Przywołaj Potwory i rzucaj Zaklęcia
Jeśli chcesz rzucić zaklęcie, potrzebujesz wystarczającej ilości many na polu. Pamiętaj, że jeśli
nie masz na Polu Many przynajmniej 1 mny cywilizacji, którą chcesz przywać, nie możesz tego
zrobić. To samo tyczy się potworów.
Aby przywołać potwora ewolucyjnego, musisz połozyć go na karcie, która jest tej samej rasy.
Potwory Ewolucyjne po przywołaniu nie mają Choroby Przywołania.
5. Atak
Aby zaatakowac przeciwnika musisz tapnąć jednego ze swoich potworów. To znak, że on już
atakował i więcej w tej turze nie może. Aby zaatakować potwora przeciwnika, ten musi być
tapnięty. Wygrywa ten, który ma większą siłę. Jeśli oba potwory mają taką samą siłe, obydwa się
niszczą. Potowy z umiejętnością "blocker" mogą blokowac ataki przeciwnika.
Używaj ich mądrze, gdyż może to być klucz do zwycięstwa.

WAŻNE SŁOWA:

1. Blocker
Każdy z twoich potworów z umiejętnością "blocker" może powstrzymać przeciwnika przed
zniszczeniem twojego potwora, twoich tarcz lub zaatakowania ciebie. Jka długo blocker jest
odtapowany może blokować ataki przeciwnika.
2. Double Breaker
Każdy z twoich potworów który ma umiejętność "doble breaker" niszczy 2 tarcze. Jeśli
przeciwnik ma jedną tarcze, to double breaker niszczy jedną, ale nie atakuje przeciwnika. Do tego
będziesz potrzebował innego potwora.
3. Triple Breaker
Jest to ta sma umiejętność co double breaker, tyle że niszczy trzy tarcze.
4. Power Attacker
Potwory z umiejętnością "power attacker" podczas poszczególnych momentów w grze dostają
bonus mocy, np. potwór z mocą 2000 ma power attacker +1000 podczas ataku, więc łącznie ma
3000 podczas ataku.
5. Speed attacker
Potwory z tą umiejętnością nie mają choroby przywołania, czyli mogą atakować zaraz po przywołaniu.
6. Shield Trigger
Jeżeli karta z tą umiejętnością zostanie podniesiona z tarczy, możesz nią zagrać bez żadnego kosztu.
7. Slayer
Kiedy ten potwór atakuje (lub blokuje), niezależnie od wyniku walki potwór przeciwnika niszczy się.
8. Fire, Water, Nature, Light, Dakness Stealth
Zależnie od cywilizacji, jeśli potwór ma np. efekt "Light Stealth", oznacza to że jeśli przeciwnik ma na
manie karte Light, potwór ze "Stealth" nie może zostać zablokowany.
9. Charger
Spell z taką właściwścią po użyciu zamiast na cmentarz idzie na mane.

Myślę że będzie wszystko jasne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:14, 22 Sie 2005
MIMI
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ja jestem?


Fajne nawet.. Tyle się powtarza! Ale na stronie duelmasters.republika... jest tak samo :/! Na ale FAQ Tolla lepsze! Dodam je zaraz!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:51, 30 Sie 2005
ShoriKirifuda
Meteosaur
Meteosaur

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


Fajnie że maci tu FAQ i reguły itd. daltego to forum jest oka dla poczatkujacych jak i dla profesjonalistow!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:35, 12 Cze 2006
Seba_Mikuni
Meteosaur
Meteosaur

 
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Barty


Ale kit, nie umiesz własnego zasady napisać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:59, 02 Sie 2006
-------------------------
Gość

 


a Turbo rush[/list]
Naucz się grać!-instrukcja
  Forum Strona Główna » Początkujący
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin